مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:552024-01-01سياسي

ترور شخصیت سردار سلیمانی، فریبکاری رسانه های انگلیسی


در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، ناهید مریوانی در بادداشتی با عنوان  ترور شخصیت سردار سلیمانی، فریبکاری رسانه های انگلیسی به آخرین تلاش های این رسانه ها درجهت تخریب چهره شهید سلیمانی از طریق پخش به اصطلاح مستندی مخدوش و نادرست پرداخت.

- در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، ناهید مریوانی در بادداشتی با عنوان " ترور شخصیت سردار سلیمانی، فریبکاری رسانه های انگلیسی " به آخرین تلاش های این رسانه ها درجهت تخریب چهره شهید سلیمانی از طریق پخش به اصطلاح مستندی مخدوش و نادرست پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مت ان یدداشت به شرح ذیل است: آنانی که زوایای پیدا و پنهان تاریخ ایران را می دانند و عمق آن را درک کرده اند و شاهنامه و اسطوره های ایران را میشناسند و نیک می دانند که این تاریخ همواره تکرار شده و در روزگار ما نیز شخصیت ها و رخداد ها با نام و عنوان دیگریتکرار می شوند، بی گمان فرزند ایران قاسم سلیمانی را از دل این تاریخ چند هزار ساله می توانند بیابند.

سردار سلیمانی تلفیقی از سه اسطوره ی ایرانی بود.

مانند آرش مرزبان بود و در راه دفاع از مرزهای تمدنی ایران در تیسفون مورد هدف دشمنان ایران قرار گرفت و بدنش همچون آرش تکه تکه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شخصیت سردار سلیمانی، فریبکاری رسانه های انگلیسی

ترور شخصیت سردار سلیمانی، فریبکاری رسانه های انگلیسی